softweb Powered by SOFTWeb - Adaptive I.T. Solutions

Member of sete logo

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Το ξενοδοχείο μας με το όνομα HOTEL OLYMPIA (στο εξής το «Ξενοδοχείο») είναι μέλος της αλυσίδας ξενοδοχείων Domotel Hotels & Resorts και βασικός στόχος μας είναι να...

περισσότερα

Λογότυπο

To βραβευμένο λογότυπο του Hotel Olympia, είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού της ιστορίας και της δημιουργικής έμπνευσης των δημιουργών Designers United που ανέλαβαν κομμάτι του σχεδιασμού της νέας ταυτότητας του ξενοδοχείου...

περισσότερα

Explore Thessaloniki

Απέναντι από τον αρχαιολογικό χώρο της Ρωμαϊκής Αγοράς, δίπλα στο "Διοικητήριο", νυν Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, και πολύ κοντά στη βυζαντινή εκκλησία του Αγ.Δημητρίου, το ΗΟ είναι το καλύτερο ορμητήριο για τον...

περισσότερα

Επικοινωνία

accomodation

+30 2310 366 466

Στείλτε μας mail στο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Fax:+30 2310 276 133
ΟΛΥΜΠΟΥ 65
Τ.Κ. 546 31 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕΛΛΑΔΑ

ΜΗΤΕ: 0933K013A0166400

Βρείτε μας στον χάρτη

3°C

Θεσσαλονίκη

Cloudy

Humidity: 51%

Wind: 32.19 km/h

  • 04 Jan 2019

    4°C 1°C

  • 05 Jan 2019

    2°C -3°C

Book online

  • 

Λογότυπο

To βραβευμένο λογότυπο του Hotel Olympia, είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού της ιστορίας και της δημιουργικής έμπνευσης των δημιουργών Designers United που ανέλαβαν κομμάτι του σχεδιασμού της νέας ταυτότητας του ξενοδοχείου το 2006 κατά την διάρκεια της ανακαίνισης.

Βλέποντας το προσεκτικά , αντιλαμβάνεσαι πως αναφέρεται σε κάτι παραπάνω από τα αρχικά του H και O. Σε ελεύθερη μετάφραση, ο καταξιωμένος Βρετανός συγγραφέας και copywriter Michael Evamy λέει: “To αγαπώ. Δεν είναι μόνο τα αρχικά ενός ξενοδοχείου στην Θεσσαλονίκη, στην Ελλάδα, αλλά και μία αναφορά στην υδάτινη ιστορία του κτιρίου, ως spa και Τούρκικα λουτρά (H2O) και, μεγαλοφυώς, στην εικόνα ενός παλιού κλειδιού. Κάτι μοναδικά περιεκτικό και απλό που σε προκαλεί να το δεις ξανά και ξανά – η μεγαλύτερη προσδοκία για οποιοδήποτε λογότυπο.”

To λογότυπο μας το 2011 προτάθηκε από το Creative Review για τα 20 καλύτερα λογότυπα όλων των εποχών, καθώς και πολύ πρόσφατα, το 2012, συμπεριλήφθηκε στο βιβλίο “Logotype” του Michael Evamy με κεντρική σελίδα-σαλόνι ανάμεσα σε 1300 λογότυπα από 250 δημιουργικά γραφεία.